Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…
B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…
Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…
5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…
Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…
Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…
4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…