Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…
Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje…
5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický…
Šest kroků k získání loajálních klientů
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit…
Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit
Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste…
Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu vaší klientely. Anebo jím…
10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší společnosti zcela zásadní.…