Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi mluvit a naslouchat jim.…
Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na přelomu milénia. Jedná se…
3 kroky k zákaznickému servisu, který předčí očekávání vašich klientů
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost klientů. Je proto potřeba…
Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta.…
Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším…
Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…
Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…
3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To…
5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele…