Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického…
Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují zavedené společnosti, jako…
Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta
V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé…
5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu. Je potom úkolem…
Přehnaná personalizace může klienta znechutit
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc: Personalizace je základ…
Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají.…
Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi mluvit a naslouchat jim.…
Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na přelomu milénia. Jedná se…
3 kroky k zákaznickému servisu, který předčí očekávání vašich klientů
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost klientů. Je proto potřeba…