Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta.…
Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším…
Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…
Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…
3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To…
5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele…
Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…
Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a vzhledem k tomu, o kolik…
Je váš zákaznický servis v dobré kondici?
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí…