Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…
Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a vzhledem k tomu, o kolik…
Je váš zákaznický servis v dobré kondici?
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí…
Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…
2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit spokojenost klientů? Přinášíme…
Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu,…
Pravidla online chatu se zákazníky
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost…
Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V…