Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…
2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit spokojenost klientů? Přinášíme…
Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu,…
Pravidla online chatu se zákazníky
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost…
Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V…
Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…
Deset inspirativních citátů o zákaznických službách
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…
5 tipů, jak klientům zjednodušit život
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…