Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…
Deset inspirativních citátů o zákaznických službách
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…
5 tipů, jak klientům zjednodušit život
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
6 vět, kterými dáte najevo empatii
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou…
Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…
Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …
Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického…
Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…
Tipy, jak polidštit zákaznický servis
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…