Články z oblasti vzdělávání a poradenství
6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes připomeneme šest…
Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…
Ušetřete na zákaznickém servisu
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se…
Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního…
5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do…
5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout rozladěné klienty.…
7 smrtelných hříchů zákaznické péče
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se…
4 tajemství vynikající zákaznické péče
Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky klientů. Stále však hraje…
4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je…