Články z oblasti vzdělávání a poradenství
6 vět, kterými dáte najevo empatii
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou…
Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…
Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …
Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického…
Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…
Tipy, jak polidštit zákaznický servis
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…
6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes připomeneme šest…
Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…
Ušetřete na zákaznickém servisu
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se…