Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního…
5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do…
5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout rozladěné klienty.…
7 smrtelných hříchů zákaznické péče
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se…
4 tajemství vynikající zákaznické péče
Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky klientů. Stále však hraje…
4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je…
Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence
Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje pro servisní síť Volkswagen…
Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů
Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství. Abyste se obrnili vůči různým…
Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě
Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní…