Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence
Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje pro servisní síť Volkswagen…
Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů
Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství. Abyste se obrnili vůči různým…
Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě
Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní…
Co dělat, když se klient naštve?
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce…
Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…
6 základních etap v „životě“ klienta
Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší firmy, se dá s určitými…
Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů
Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy…
Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?
Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace obchodníků. Platí ale toto…
Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Ukázal průzkum mezi…