Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 zásady call centra moderní doby
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i…
Více empatie do zákaznického servisu
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý…
Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových…
8 kroků k získání loajální klientely
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci sdílejí 8 dílčích kroků,…
6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále vylepšuje. A v následujícím…
Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče?…
Co dělá skvělý zákaznický servis?
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z …
Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme…