Články z oblasti vzdělávání a poradenství
3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba připravit a co je potřeba…
Pohled do budoucnosti zákaznického servisu
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a zařizovat se podle nových…
5 zásad moderního zákaznického servisu
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický…
5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice…
7 nejčastějších chyb zákaznického servisu
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom,…
4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem…
Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si…
Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch
Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…
Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…