Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní…
Co neříkat klientovi, i když je to pravda
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné,…
Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas…
4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento…
Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání.…
3 způsoby, jak předejít naštvání klientů
Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení…
Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor…
5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy…