Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice…
7 nejčastějších chyb zákaznického servisu
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom,…
4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem…
Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si…
Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch
Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…
Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…
5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní…
Co neříkat klientovi, i když je to pravda
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné,…
Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas…