Články z oblasti vzdělávání a poradenství
6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde…
6 nápadů, jak zapůsobit na klienta
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na…
3 kroky ke spokojeným zákazníkům
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste…
5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…
Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je…
Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná…
Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze…
4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se…