Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento…
Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání.…
3 způsoby, jak předejít naštvání klientů
Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení…
Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor…
5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy…
6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde…
6 nápadů, jak zapůsobit na klienta
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na…
3 kroky ke spokojeným zákazníkům
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…