Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste…
5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…
Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je…
Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná…
Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze…
4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se…
Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…
Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…
Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…