Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…
Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…
Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…
Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…
Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…
5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce…
Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…
4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu
Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA…
4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem společnosti a klientem…