Články z oblasti vzdělávání a poradenství
3 tipy pro vybudování klientské komunity
Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický…
8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…
6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…
Vyplatí se zákazník, či ne?
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi…
Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma uchytilo anglické slovní…
Seznamte se s klientem blízké budoucnosti
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí…
5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně…
Jak si zajistit loajalitu zákazníků
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…