Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…
Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…
5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce…
Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…
4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu
Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA…
4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem společnosti a klientem…
3 tipy pro vybudování klientské komunity
Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický…
8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…
6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…