Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vyplatí se zákazník, či ne?
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi…
Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma uchytilo anglické slovní…
Seznamte se s klientem blízké budoucnosti
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí…
5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně…
Jak si zajistit loajalitu zákazníků
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…
Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek
Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud…
Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus
Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter, roste i zájem společností…
"Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků
V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně…