Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Osvěžte svůj přístup k zákazníkům
Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…
Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A…
Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…
5 důvodů, proč se účastnit veletrhů
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…
Zefektivněte své obchodní cesty
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…
Hlas zákazníka, hlas Boží
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …
Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…
5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl…
5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci
Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů může být spousta. Klient vás…