Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vytvořte nabídku skutečně na míru
Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti…
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015
Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce? Jde hlavně o to, rychle se…
Jak si říct o doporučení
Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často…
Nabídněte zákazníkům něco navíc
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by…
Předpoklady kvalitního zákaznického servisu
K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli…
5 způsobů, jakými můžete prodávat
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob, kterým prodáváte, do…
Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět
Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné. Věrnost zákazníka je snadné…
4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno…
Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není…