Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů
Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je…
3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat
Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si…
Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka
Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z…
Proč během prodejů používat videa
Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů prostě proto, že pro lidi…
Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat
Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře…
Digitálny kanál - koniec klasického retailu?
Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a…
5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům
Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to pravděpodobně víte, to ale…
Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka
Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…
Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem
Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy…