Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nabídněte zákazníkům něco navíc
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by…
Předpoklady kvalitního zákaznického servisu
K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli…
5 způsobů, jakými můžete prodávat
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob, kterým prodáváte, do…
Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět
Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné. Věrnost zákazníka je snadné…
4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno…
Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není…
Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů
Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je…
3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat
Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si…
Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka
Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z…