Články z oblasti vzdělávání a poradenství
3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým…
Náš zákazník, náš pán. Konečně?
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších…
5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají,…
Nabídněte zákazníkovi lepší zkušenost
Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti vašich zákazníků s vámi.…
Ne každý zákazník stojí za vaši námahu
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s…
7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání
Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze…
3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi
Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě…
4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com…
5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com…