Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Proč během prodejů používat videa
Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů prostě proto, že pro lidi…
Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat
Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře…
Digitálny kanál - koniec klasického retailu?
Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a…
5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům
Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to pravděpodobně víte, to ale…
Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka
Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…
Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem
Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy…
3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým…
Náš zákazník, náš pán. Konečně?
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších…
5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají,…