Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Ne každý zákazník stojí za vaši námahu
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s…
7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání
Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze…
3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi
Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě…
4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com…
5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com…
Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…
5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis
Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a…
6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem
Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým současným dodavatelem? Pokud…
3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah
Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník oblíbil. To je samozřejmě…