Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…
5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis
Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a…
6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem
Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým současným dodavatelem? Pokud…
3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah
Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník oblíbil. To je samozřejmě…
Posilte spokojenost zákazníků
Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server…
4 otázky, které byste neměli pokládat klientům
Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server…
5 tipů, jak si udržet klienta
Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho dosáhnout. 1) Neříkejte…
3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis
Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití …
3 tipy na jednání s problémovými zákazníky
Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…