Články z oblasti vzdělávání a poradenství
3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah
Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník oblíbil. To je samozřejmě…
Posilte spokojenost zákazníků
Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server…
4 otázky, které byste neměli pokládat klientům
Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server…
5 tipů, jak si udržet klienta
Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho dosáhnout. 1) Neříkejte…
3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis
Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití …
3 tipy na jednání s problémovými zákazníky
Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…
Zvládněte negativní recenze
Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo službou. Dokud nebyly…
Zvyšujte důvěru svých klientů
Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…
Nazapomínejte na zákaznické reference
Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje tržby a názory zákazníků na…