Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Snižte množství odmítnutých telefonátů
Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte…
Pobídněte své klienty k poskytování referencí
Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu podnikání to může velmi pomoci.…
Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci
V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také to, jak moc zákazníci…
Věrnost zákazníka je základ
Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále stejné vzorce chování…
Jak lépe řídit call centrum
Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…
Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené
Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co…
Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích
Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com přinesl několik rad, jak…
Udržte si své "staré" klienty
Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc přinese stabilitu vašemu…
Je načase zbavit se klienta?
Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to…