Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem
Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…
Předejděte nespokojenosti zákazníků
Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…
Podpořte loajalitu svých zákazníků
Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než udržování těch…
Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného
Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení…
Co s klientem, který neodpovídá?
Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane…
Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi
Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a marketingovou strategii šitou…
Snižte množství odmítnutých telefonátů
Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte…
Pobídněte své klienty k poskytování referencí
Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu podnikání to může velmi pomoci.…
Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci
V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také to, jak moc zákazníci…