Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak říci zákazníkovi "ne"
V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí problém, a celkově se snažit o…
Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?
Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká trenérka a poradkyně v…
Introvertní obchodníci
Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou vybíraví v tom, koho si zvolí…
5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech
I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého fungujícího vztahu mezi…
Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B
Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer…
9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků
Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti…
Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto…
Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?
Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam…
Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky
Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního zákaznického servisu a…