Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Věrnost zákazníka je základ
Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále stejné vzorce chování…
Jak lépe řídit call centrum
Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…
Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené
Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co…
Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích
Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com přinesl několik rad, jak…
Udržte si své "staré" klienty
Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc přinese stabilitu vašemu…
Je načase zbavit se klienta?
Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to…
Jak říci zákazníkovi "ne"
V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí problém, a celkově se snažit o…
Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?
Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká trenérka a poradkyně v…
Introvertní obchodníci
Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou vybíraví v tom, koho si zvolí…