Články z oblasti vzdělávání a poradenství
9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu
Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v…
Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik…
Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát…
Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje do různých systémů…
6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit ideálu dokonalé péče o…
Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po…
"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým…
Konkurence se kopírovat nemá. Ale...
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se nevyplácí, protože co…
Inovativní nápady na zapojení zákazníků
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj neustále myslíte a ne že…