Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B
Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer…
9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků
Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti…
Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto…
Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?
Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam…
Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky
Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního zákaznického servisu a…
9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu
Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v…
Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik…
Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát…
Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje do různých systémů…