Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer…

9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti…

Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto…

Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam…

Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky

Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního zákaznického servisu a…

9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu

Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v…

Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik…

Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník

Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát…

Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků

Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje do různých systémů…

Výpis 289297 z celkem 450