Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Je vaše webová stránka skutečně funkční?
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo…
5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu
Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí podepsáním smlouvy.…
Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský prožitek může nabídnout. A právě…
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014
Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v jejich úspěšném využití tak,…
10 způsobů, jak předčit očekávání klientů
Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze…
Využijte v zákaznickém servisu prvky hry
Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se na kvalitě komunikace se…
Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální
Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou ze zákazníků, kteří danou…
Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu
Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales Force, která je jednou z …
Nové objevy v behaviorální ekonomii
Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních…