Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014
Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v jejich úspěšném využití tak,…
10 způsobů, jak předčit očekávání klientů
Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze…
Využijte v zákaznickém servisu prvky hry
Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se na kvalitě komunikace se…
Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální
Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou ze zákazníků, kteří danou…
Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu
Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales Force, která je jednou z …
Nové objevy v behaviorální ekonomii
Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních…
Jak těžit ze stížností zákazníků
I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na…
Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika rutinních aktivit, které, když…
Emoční vnímání zákazníků
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti…