Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak těžit ze stížností zákazníků
I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na…
Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika rutinních aktivit, které, když…
Emoční vnímání zákazníků
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti…
Zásady vedoucího zákaznického servisu
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za…
10 kroků k perfektnímu marketingu
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano, možná ne. Avšak tento…
Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas potřebu vysvětlovat. Často jde…
Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají…
Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě…
Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš závislí na jednom nebo…