Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čím prodejci rozčilují marketéry
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost…
Poskytujte zákaznický servis proaktivně
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte…
Jak ztratit zákazníka snadno a rychle
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem…
Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že…
9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které nám mohou pomoci, a…
Poskytujete kvalitní zákaznický servis?
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis opravdu dobře funguje.…
5 nejčastějších chyb v zákaznických službách
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle předběžných údajů již krize…
Kdy je na čase zbavit se klienta
Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě…
Jak jednat s obtížnými klienty
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s …