Články z oblasti vzdělávání a poradenství
10 kroků k perfektnímu marketingu
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano, možná ne. Avšak tento…
Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas potřebu vysvětlovat. Často jde…
Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají…
Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě…
Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš závislí na jednom nebo…
Čím prodejci rozčilují marketéry
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost…
Poskytujte zákaznický servis proaktivně
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte…
Jak ztratit zákazníka snadno a rychle
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem…
Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že…