Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano, možná ne. Avšak tento…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas potřebu vysvětlovat. Často jde…

Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají…

Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě…

Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš závislí na jednom nebo…

Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost…

Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte…

Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem…

Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že…

Výpis 316324 z celkem 450