Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat…
Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a druhou skupinu, která je…
Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi jasně ukázala, co je…
Jak neztratit rozčileného zákazníka
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a…
Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků
Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy…
Jak získat zpět zapomenuté zákazníky
Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když…
Podpora zákaznických služeb v době nejistoty
V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John…
13 úkolů po dokončení prodeje
Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a př&…
Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?
Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou dovedla autora port&…