Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že…
9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které nám mohou pomoci, a…
Poskytujete kvalitní zákaznický servis?
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis opravdu dobře funguje.…
5 nejčastějších chyb v zákaznických službách
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle předběžných údajů již krize…
Kdy je na čase zbavit se klienta
Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě…
Jak jednat s obtížnými klienty
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s …
Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat…
Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a druhou skupinu, která je…
Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi jasně ukázala, co je…