Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak neztratit rozčileného zákazníka
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a…
Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků
Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy…
Jak získat zpět zapomenuté zákazníky
Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když…
Podpora zákaznických služeb v době nejistoty
V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John…
13 úkolů po dokončení prodeje
Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a př&…
Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?
Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou dovedla autora port&…
12 rad, jak udržet zákazníky
Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodávat stávajíc&…
Jak na obtížné zákazníky
Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtížní zákazn&…
Jak postupovat, když se zákazník zlobí
Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může bý…