Články z oblasti vzdělávání a poradenství
10 rad, jak zlepšit zákaznický servis
V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o…
Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je
Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout maloobchodním…
6 kroků ke ztrátě zákazníka
Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazníků? Pak se držte n&…
Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem
Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat vztahy se zákazn&…
Usnadněte zákazníkům řešení problémů
Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na to, že musejí svůj…
Základy řízení klíčových zákazníků
Řada organizací nezná své nejdůležitější zákazníky.…
Tipy pro silnější vztahy se zákazníky
Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s firmami, jejichž servis…
Jak získat ztracené zákazníky?
Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému zdroji nových…
Vztahy se zákazníky nekončí nákupem
Firmy zbytečně poškozují svou pověst, když prodávají výjimečn&…