Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis
Většina firem dnes dříve či později začne prodávat zákazníkům po…
Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku
Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytné vytvořit prvotř&…
7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu
Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zb&…
Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu
Někteří obchodníci jsou tak závislí na hledání pří…
10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby
Zákazníci pořád dokola: Jejich očekávání ovlivňuje…
5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům
Úspěch malých firem spočíval dříve především v š&…
10 rad, jak zlepšit zákaznický servis
V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o…
Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je
Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout maloobchodním…
6 kroků ke ztrátě zákazníka
Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazníků? Pak se držte n&…