Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem
Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat vztahy se zákazn&…
Usnadněte zákazníkům řešení problémů
Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na to, že musejí svůj…
Základy řízení klíčových zákazníků
Řada organizací nezná své nejdůležitější zákazníky.…
Tipy pro silnější vztahy se zákazníky
Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s firmami, jejichž servis…
Jak získat ztracené zákazníky?
Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému zdroji nových…
Vztahy se zákazníky nekončí nákupem
Firmy zbytečně poškozují svou pověst, když prodávají výjimečn&…
5 kroků k zákaznické firemní kultuře
Vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka patř&…
9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby
Zpětná vazba dokáže zlepšit váš byznys – pokud víte,…
10 tipů pro lepší služby zákazníkům
Nedávná konference věnovaná efektivnímu provozu firem (National…