Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?
Právě jste přišli o zákazníka, se kterým jste měli dlouhodob&…
10 kroků ke spokojenějším zákazníkům
Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat nové zákazn&…
Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků
I když zákazník nemusí mít vždy pravdu, spokojený zákazn&…
5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka
Každý chce cítit, že si jej druzí váží, zejména má-…
Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery
Dobré vztahy se zákazníky a partnery pomáhají firmám…
Jak si udržet zákazníky v obtížné době
Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je proto stále složitější…
Jak na oslavu pro zákazníky
Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem? Uspořádejte pro ně oslavu. Ta…
Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun
Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19 miliard korun. Ukázal to…
8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků
Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada…