Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na oslavu pro zákazníky
Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem? Uspořádejte pro ně oslavu. Ta…
Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun
Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19 miliard korun. Ukázal to…
8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků
Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada…
Sedm pilířů zákaznických služeb
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: -…
Co vadí zákazníkům?
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké…
3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro marketéry je proto zásadní,…
Tipy pro výjimečné služby zákazníkům
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se…
Pozor na rozzlobené zákazníky
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty…
Zvyk je železná košile
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny však mohou zničit i ty…