Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…
Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…
3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…
Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…
Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to
Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…
Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?
Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a hodnotu kreativity a…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…