Články z oblasti vzdělávání a poradenství
První kroky ke strategickým zákaznickým službám
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na…
5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti…
10 tajemství péče o zákazníka
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník…
Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem…
Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat…
Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje…
Zpět ke kořenům zákaznického servisu
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání odejde-li od vás zákazník,…
8 kroků k lepším zákaznickým službám
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy snižují náklady, aby obě…
Ano a ne v budování loajality zákazníků
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i…