Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Sedm pilířů zákaznických služeb
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: -…
Co vadí zákazníkům?
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké…
3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro marketéry je proto zásadní,…
Tipy pro výjimečné služby zákazníkům
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se…
Pozor na rozzlobené zákazníky
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty…
Zvyk je železná košile
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny však mohou zničit i ty…
První kroky ke strategickým zákaznickým službám
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na…
5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti…
10 tajemství péče o zákazníka
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník…