Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti
Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy čelí, udržení zákazníků.…
K vašim službám
Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší úkoly vbyznysu. Časopis…
Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba
Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je skutečnost, že udržet si…
5 cest k efektivním vztahům se zákazníky
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však…
Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu.…
Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka
Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval…
3 tipy pro udržení zákazníků
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví, nebo s vaší firmou udržují…
Sedm kroků k udržení zákazníků
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků než úsilí o udržení těch…
Osm klíčů k zákaznické loajalitě
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového…