Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem…
Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat…
Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje…
Zpět ke kořenům zákaznického servisu
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání odejde-li od vás zákazník,…
8 kroků k lepším zákaznickým službám
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy snižují náklady, aby obě…
Ano a ne v budování loajality zákazníků
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i…
Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti
Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy čelí, udržení zákazníků.…
K vašim službám
Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší úkoly vbyznysu. Časopis…
Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba
Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je skutečnost, že udržet si…