Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na zákaznické stížnosti
Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi vaši zaměstnanci zach&…
Jak na náročné zákazníky
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?- Poslouchejte. První…
Co by měl umět Customer Service Representative?
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré…
Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů…
7 základních procesů zákaznických služeb
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější…
Zákaznické služby nezvládají globální očekávání
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména…
Zůstaňte v kontaktu
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají…
Pět kroků k udržení zákazníků
Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí…
Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé…