Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 cest k efektivním vztahům se zákazníky
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však…
Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu.…
Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka
Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval…
3 tipy pro udržení zákazníků
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví, nebo s vaší firmou udržují…
Sedm kroků k udržení zákazníků
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků než úsilí o udržení těch…
Osm klíčů k zákaznické loajalitě
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového…
Jak na zákaznické stížnosti
Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi vaši zaměstnanci zach&…
Jak na náročné zákazníky
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?- Poslouchejte. První…
Co by měl umět Customer Service Representative?
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré…