Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů…
7 základních procesů zákaznických služeb
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější…
Zákaznické služby nezvládají globální očekávání
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména…
Zůstaňte v kontaktu
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají…
Pět kroků k udržení zákazníků
Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí…
Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé…
To chce klid
Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…
Tři chyby on-line zákaznického servisu
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…
Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…