Články z oblasti vzdělávání a poradenství
To chce klid
Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…
Tři chyby on-line zákaznického servisu
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…
Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…
Pět strategií pro lepší služby zákazníkům
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie…
Jak na lepší služby zákazníkům
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch…
Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také větší šanci vybudovat kulturu…
Základní pilíře zákaznického servisu
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky…
Pět omylů zákaznických služeb
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba…
Važte si stížností
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina…