Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět strategií pro lepší služby zákazníkům
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie…
Jak na lepší služby zákazníkům
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch…
Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také větší šanci vybudovat kulturu…
Základní pilíře zákaznického servisu
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb, když se zákazníky…
Pět omylů zákaznických služeb
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba…
Važte si stížností
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina…
Deset přikázání zákaznického servisu
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby…
Jak na dobré zákaznické zkušenosti
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset dalších lidí, zatímco…
Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou…