Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Deset přikázání zákaznického servisu
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby…
Jak na dobré zákaznické zkušenosti
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset dalších lidí, zatímco…
Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou…
Zvažte pohlaví při péči o zákazníky
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v…
Motivace v zákaznických střediscích
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se…
Nové trendy v zákaznických službách
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které…
Kde přidat v zákaznických službách
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a…
Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s…
Pozor na interní zákaznický servis
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly…