Články z oblasti vzdělávání a poradenství
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing
Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako…
Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“
Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta první osoba, které zavolají,…
Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…
Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…
COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…
5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…
Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…
Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…